Darrera actualització: 23/7/2018 10:00 h.
- Gestió d’altes de Punts de Venda
Tramitació dels expedients per convocatòries de provisió de nous Punts de Venda.
- Tramitació dels canvis jurídics i administratius dels Punts de Venda
El Patronat d’Apostes-Delegació Comercial de SELAE gestiona la informació que SELAE requereix als gestors dels Punts de Venda per a realitzar qualsevol tràmit que els afecti. Aquestes activitats serien expedients de baixes, transmissions intervius i mortis causa, trasllats, canvis d'activitat, etc. dels Punts de Venda.
- Reclamacions, queixes i suggeriments
El Patronat d’Apostes-Delegació Comercial de SELAE tramita les reclamacions, queixes i suggeriments presentats pels Punts de Venda i pels particulars.
- Administració
El Patronat d'Apostes assumeix els següents serveis i tasques de gestió administrativa als Punts de Venda de la província de Barcelona:
- La reclamació i gestió del cobrament dels rebuts impagats del Punts de Venda.
- Generació d’informes i estadístiques de venda dels Punts de Venda.
- Control dels anul·lats.
- Facturació del Patronat d’Apostes-Delegació Comercial.
Temes:
Paraules clau: